2014-12-12

ADI, ADI, NAGUSIAK DATOZELA!! GAUR 6.A MAILA



Ilargiaren lagunak, bai ilargiaren lagunak, ilargiaren lagunak gara guuuu lalala horrela zen ezta edo erratu egin naiz? Ahhh irrien lagunak dela? bueno ze axola dio horrek, ni nagusi hauek bezala sarri ilargian nagoenez badaukat hau kantatzeko eskubidea kar, kar... Hala ere ea nork asmatzen duen hauek bota diguten asmakizuna.



Bueno ta ze berri orduan? Durangon jende mordoa egon zela? Noski, ni ere hurbildu nintzen bertara liburu eta diska batzuk erosten eta bide batez nire lagun Mariri bisita egin nion. Mariri bai, Anbotoko damari, badakizue Mari nor den eztaaa? Bueno ba ez badakizue galdeiozue andereño edo maisuari, haiek baietz jakin eta azaldu.



 Hala ere gauzatxo bat esan nahiko nieke nagusi hauei, etxean, Ortuellan, sarri entzun izan dudana. Maita nazazu gutxiago, goza nazazu gehiago. Eta zer esan nahi du horrek, ba Euskara gozatu behar duzuela! Txisteak, ipuin, istorio edo Txirritaren berdekeriak, kantak edo nahi duzuena baina animo, euskaraz eta alai!


Gaurkoz, nireak ere egin du eta zuek ederki esan bezala... Datorren astean, batu gurean!! 
TXI, TXI, TXI... EUSKARAZ HITZ EGIN!!

No hay comentarios: